12. Taelasuitsuga suitsutati kogu pidumaja ja kõiki osalisi nii enne peo algust kui ka iga peopäeva hakul.

13. 3 on meestega seostuv arv (nagu viiski). Karupeo päevade arv sõltus ju sellest, kas oli tegemist isa- või emakaruga.

14. Viiekeelne keelepuu - sankvaltap. Järgnevad värsid käivad kutsumislaulude esitamise kohta. Nimelt oli karupeo repertuaaris oluline koht üleloomulike olendite kutsumislauludel. Neis kas pöörduti otse konkreetse jumaluse poole ja paluti tal kohale tulla või kirjeldati ta elupaika ning seda, kuidas ta peost teada saab ja teele asub.

15. Karude kurtmine peab mõista andma, et nende luudega ei tohi vabalt ümber käia, muidu jääb neil mõni kehaosa puudu.

16. Tshernetsov, kes oma töödes korduvalt tsiteerib üht selle muistendi varianti, väidab, et tegemist on Väikese Vankri tähtkujuga. (Tshernetsov 1968: 109.)


17. Tshernetsovi refereeringu kohaselt said temast alguse kõik por-inimesed (Tshernetsov 1968: 109).

Viidatud kirjandus:

Kannisto 1958 = Kannisto, A., Liimola, M. Wogulische Volksdichtung IV. Bärenlieder. Suomalais-Ugrilaisen Seuran Toimituksia 114. Helsinki.

Sokolova 1987 = Sokolova Z. P. K proishozhdeniju obskih ugrov i ih fratrii (po dannõm folklora). Traditsionnõje verovanija i bõt narodov Sibiri XIX natshalo XX v. Novosibirsk, s. 118-133.

Tshernetsov 1968 = Tshernetsov V. Perioditsheskie obrjadõ i tseremonii u obskih ugrov, svjazannõje s medvedem. Congressus Secundus Internationalis Fenno-Ugristarum, Helsingiae habitus 23. -28. VIII 1965. Pars II. Acta Ethnologica. Helsinki, s. 102-111.