·          Üllar Alev, Vaenuvärin ja sõjakärin Kreutzwaldi “Kalevipojas” ja rahvalauludes (Lümanda Põhikool, juh. Liia Raun)

·          Siim Annuk, E-posti teel levivast folkloorist (Nõo Reaalgümnaasium, juh. Merle Pindmaa)

·          Aivi Arge, Rahvakultuuriga seotud stereotüübid õpilaste hulgas (Saaremaa Ühisgümnaasium, juh. Rita Ilves)

·          Hannela Artus, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja. Tähtpäevade tähistamine minu peres. (Kuressaare Gümnaasium, juh. Marit Tarkin)

·          Ande Etti, Rahvakultuuriga seotud stereotüübid õpilaste hulgas (Gustav Adolfi Gümnaasium, juh. Margit Arusoo)

·          Juta Fomina, Rahvaluule kasutamine turisminduses (Gustav Adolfi Gümnaasium)

·          Nele Gellert, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Tallinna Ühisgümnaasium, juh. Ene Liivaste)

·          Kadri Haavajõe, Ja kurat temaga! Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Kadrina Keskkool, juh. Liivi Heinla)

·          Doris Hindriks, Muinasjutu kasutamine reklaamides (Viljandi Maagümnaasium, juh. Aili Kiin)

·          Marit Ilisson, Rahvakultuuri stereotüübid õpilaste hulgas (Jakob Westholmi Gümnaasium, juh. Ülle Uulma)

·          Kati Ilves, Maailma lõpu motiiv ilukirjanduses ja rahvaluules (Hugo Treffneri Gümnaasium, juh. Age Salo)

·          Triin Jahu, Muinasjutud reklaamides (Parksepa Keskkool, juh. Kaja Vodi)

·          Mari Josua, Muinasjutu kasutamine reklaamis (Rakvere Gümnaasium, juh. Mare Muik)

·          Reet Juurik, Mees ja naine: mehelik ja naiselik regilaulus (Viljandi Paalalinna Gümnaasium, juh. Sirje Pärn)

·          Tuuli Jõesaar, Rahvaluule kasutamisvõimalusi turisminduses (Paide Ühisgümnaasium, juh. Anne Kivimäe)

·          Merlin Järve, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Aravete Keskkool, juh. Mailis Tarendi)

·          Livia Jüris, E-posti teel levivast folkloorist: õnnekirjad (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Merle Kaldjärv)

·          Kadri Kakkum, Rahvakultuuriga seotud stereotüübid Kuressaare õpilaste hulgas (Kuressaare Gümnaasium, juh. Marit Tarkin)

·          Kaido Kala, “Rehepapi” sõnum lugejale (Rakvere Gümnaasium, juh. Mare Muik)

·          Külli Kaldoja, Muinasjutu kasutamine reklaamides (Pärnu Sütevaka Humanitaar-gümnaasium, juh. Elma Künnapas)

·          Siim Kalter, Vanapagan rahvaluules ja ilukirjanduses (Nõo Reaalgümnaasium, juh. Siim Kalter)

·          Helen Kambek, Kreutzwaldi rahvaluule-alased kirjutised (Viljandi Valuoja Põhikool, juh. Kaie Tasane)

·          Krista Karro, Regilaul laulikute maailma vahendajana (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Aino Niinemäe)

·          Karoliina Karu, Rahvaluule levimine turisminduses (Carl Robert Jakobsoni nimeline Gümnaasium, juh. Juta Klettenberg)

·          Viivi Karus, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Pärnu Ülejõe Gümnaasium, juh. Marja Tõnts)

·          Katre Keerd, Rehepapi/ Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Merle Kaldjärv)

·          Hannelore Kiiver, A. Kivirähu Rehepapi sõnum lugejale (Türi Gümnaasium, juh. Aino Kurvits)

·          Mari Kolga, Savipoeg (Kadrina Keskkool, juh. Liivi Heinla)

·          Kristiine Kruuse, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja. Minu vanaema räägitud lemmiklood (Kuressaare Gümnaasium, juh. Marit Tarkin)

·          Kersti Kukk, A. Kivirähu Rehepapi sõnum lugejale (Viljandi Maagümnaasium, juh. Aili Kiin)

·          Kersti Kukk, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Aste Põhikool, juh. Merle Prii)

·          Liis Kõu, Mees ja naine, mehelik ja naiselik regilaulus (Kuressaare Gümnaasium, juh. Marit Tarkin)

·          Karoliina Känd, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Viljandi Maagümnaasium, juh. Aili Kiin)

·          Kati Käär, Andrus Kivirähu Rehepapi sõnum tänapäeva lugejale (Carl Robert Jakobsoni nimeline Gümnaasium, juh. Maia Niidu)

·          Annaliisa Köss, Rahvakultuuriga seotud stereotüübid õpilaste hulgas (Haljala Gümnaasium, juh. Külli Heinla)

·          Annika Laas, A. Kiviräha “Rehepapi” sõnum tänapäeva lugejale (Rapla Ühisgümnaasium, juh. Koidula Takk)

·          Liina Laks, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvaluules (Vinni-Pajusti Gümnaasium, juh. Marge Guljavin)

·          Reet Laos, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Pärnu Ülejõe Gümnaasium, juh. Marja Tõnts)

·          Laivi Liiv, Mees ja naine, mehelik ja naiselik regilaulus (Saaremaa Ühisgümnaasium, juh. Rita Ilves)

·          Erki Lind, A. Kivirähu Rehepapi sõnum lugejale (Kadrioru Saksa Gümnaasium, juh. Elle Veigel)

·          Mann Lintrop, Regilaul lauliku maailma vahendajana (Hugo Treffneri Gümnaasium, juh. Helgi Tering)

·          Õie-Liisi Lipmaa, Muinasjutu kasutamine reklaamides (Kunda Ühisgümnaasium, juh. Tiiu Jalakas)

·          Sigrid Luiga, A. Kivirähu “Rehepapi” sõnum lugejale (Nõo Reaalgümnaasium, juh. Merle Pindmaa)

·          Liis Lättemäe, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Põltsamaa Ühisgümnaasium, juh. Sirje Ääremaa)

·          Krista Maajärv, A. Kivirähki Rehepapi sõnum lugejale (Saaremaa Ühisgümnaasium, juh. Rita Ilves)

·          Kristel Maamägi, “Kalevipojad” (Kadrina Keskkool, juh. Liivi Heinla, Andy Ervald)

·          Kairi Madisson, Rahvaluule kasutamine Saaremaa turisminduses (Kuressaare Gümnaasium, juh. Marit Tarkin)

·          Rika Margat, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Viljandi Maagümnaasium, juh. Aili Kiin)

·          Liis Maripuu, Kangelased ja narrid elus ja juttudes. Ivan Rulli elus ja juttudes (Kuressaare Gümnaasium, juh. Marit Tarkin)

·          Märt Maripuu, Rahvaluule kasutamine turisminduses. Jalgrattamatk Muhus läbi rahvapärimuse (Muhu Põhikool, juh. Ülle Kuusk)

·          Birgit Masing, Muinasjutud reklaamides (Parksepa Keskkool)

·          Liina Meerits, Andrus Kivirähu “Rehepapi” sõnum lugejale (Haljala Gümnaasium, juh. Külli Heinla)

·          Maigi Meri, Muinasjutu kasutamine reklaamides (Paide Ühisgümnaasium, juh. Margot Kallit)

·          Alisa Mook, Rahvakultuuriga seotud stereotüübid Kuressaare õpilaste hulgas (Kuressaare Gümnaasium, juh. Marit Tarkin)

·          Helle-Mari Märtson, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Mart Reiniku Gümnaasium, juh. Tiiu Kruus)

·          Richard Naar, Kalevipoeg minu ja Eestimaa abiline tänapäeval (Audru Keskkool, juh. Kristjan Saarsoo)

·          Merili Nael, Rahvaluule motiive eesti kirjanduses (Saaremaa Ühisgümnaasium, juh. Rita Ilves)

·          Jaanus Noormets, 11. septembri kuulujutud võrgumaailmas (Miina Härma Gümnaasium, juh. Jana Kübar)

·          Moonika Olju, Muinasjuttude kasutamine reklaamis (Rapla Ühisgümnaasium, juh. Ülle Mäekivi)

·          Minni Paap, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Kadrina Keskkool, juh. Liivi Heinla)

·          Martin Pent, Muinasjutu kasutamine reklaamis (Tartu Kivilinna Gümnaasium, juh. Malle Malling)

·          Marja Popov, Rahvaluule kasutamine turisminduses (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Aino Niinemäe)

·          Hando Potter, Regilaul laulikute maailma vahendajana (Parksepa Keskkool)

·          Kärt Prantsen, Rehepapi kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Palivere Põhikool, juh. Elle Hein)

·          Kärt Priimägi, E-posti teel levivast folkloorist (Carl Robert Jakobsoni nimeline Gümnaasium, juh. Juta Klettenberg)

·          Kaire Proode, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Jõhvi Gümnaasium, juh. Dea Proode)

·          Maarja Punak, Regilaul laulikute maailma vahendajana (Nõo (Gümnaasium?), juh. Heily Soosaar)

·          Piret Puppart, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja. Traditsioonid minu peres (Kuressaare Gümnaasium, juh. Marit Tarkin)

·          Reio Põder, “Vaenuvärin” ja “sõjakärin” Kreutzwaldi “Kalevipojas” ja rahvalauludes (Kadrioru Saksa Gümnaasium, juh. Inna Pajos)

·          Elen Põld, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Vastseliina Gümnaasium, juh. Külli Lendsaar)

·          Liis Põlluäär, Mees ja naine, mehelik ja naiselik regilaulus (Kuressaare Gümnaasium, juh. Marit Tarkin)

·          Annika Püi, Rahvakultuuriga seotud stereotüübid õpilaste hulgas (Carl Robert Jakobsoni nimeline Gümnaasium, juh. Eini Ilves)

·          Liisi Raamets, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Merle Kaldjärv)

·          Marju Raukas, E-posti teel levivast folkloorist (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Merle Kaldjärv)

·          Reimo Rehkli, Vanapagana kuju ja tegevus loojana (Hugo Treffneri Gümnaasium, juh. Age Salo)

·          Reelika Reinomägi, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Tartu Herbert Masingu Kool, juh. Andrus Org)

·          Pille Rinne, Muinasjutu kasutamine reklaamides (Tartu Mart Reiniku Gümnaasium, juh. Tiiu Kruus)

·          Ingrid Roger, Mees ja naine, mehelik ja naiselik regilaulus (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Aino Eliise Niinemäe)

·          Johanna Ross, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Tallinna Inglise Kolledž)

·          Magnus Räpp, Regilaul laulikute maailma vahendajana (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Merle Kaldjärv)

·          Martin Saar, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Merle Kaldjärv)

·          Helen Saeorg, Salmikukultuur

·          Nele Salveste, Rahvakultuuriga seotud stereotüübid õpilaste hulgas (Paide Gümnaasium, juh. Ülle Rohtma)

·          Vivian Siirman, Kalevipoja maailm rollimänguna. Rollimängu stsenaarium (Tallinna Saksa Gümnaasium)

·          Küllike Silluste, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Pärnu Ülejõe Gümnaasium, juh. Mari Raidmets)

·          Mari-Liis Simovart, E-posti teel leviv folkloor (Turba Gümnaasium, juh. Nelle Äike)

·          Katre Sinisalu, Kreutwaldi loomingu uurimislugu (Vastseliina Gümnaasium, juh. Külli Lendsaar)

·          Priit Somelar, Rehepaplus kui eluviis minevikus ja tänapäeval Andrus Kivirähu teose “Rehepapp” põhjal (Jõgeva Ühisgümnaasium, juh. Helge Maripuu)

·          Helena Sork, Rahvakultuuriga seotud stereotüübid Kadrina Keskkooli õpilaste hulgas (Kadrina Keskkool, juh. Liivi Heinla)

·          Mari Sõrmus, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja ehk folkloor on meis kõigis, kuigi me ise ei pruugi seda märgata (Vastseliina Gümnaasium, juh. Evi Kambrimäe)

·          Katrin Šljahhina, Rahvaluule kasutamine turisminduses (Kohtla-Järve Ühisgümnaasium, juh. Vilma Lehtse)

·          Egle Taklai, Kreutzwaldi loomingu uurimislugu (Haljala Gümnaasium, juh. Külli Heinla)

·          Gerli Tammeleht, Vanapagana kuju rahvajuttudes ja ilukirjanduses (Kadrioru Saksa Gümnaasium, juh. Elle Veigel)

·          Tuuli Taul, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja. Mälestused paberil ja kõvakettal (Pärnu Sütevaka Humanitaar-gümnaasium, juh. Elma Künnapas)

·          Maarja Toots, “Kalevipoja” maailm rollimänguna ehk Siil ja Sohni (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Virve Maasik)

·          Kairi Troska, Kreutzwaldi rahvaluulealased kirjutised (Parksepa Keskkool, juh. Kaja Vodi)

·          Miriam Tõnismägi, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Tallinna Mustamäe Gümnaasium, juh. Saima Velling)

·          Piret Tõnurist, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Tallinna Nõmme Gümnaasium, juh. Tiia Tondi)

·          Õie Tähtla, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Viljandi Maagümnaasium, juh. Alli Lunter)

·          Kristi Tüli, Kangelased ja/ või narrid Tamsalus (Tamsalu Gümnaasium, juh. Aime Tops)

·          Kristiine Urb, Vaenuvärin ja sõjakärin Fr. R. Kreutzwaldi “Kalevipojas” ja eesti rahvaluules (Tallinna Inglise Kolledž)

·          Riin Uusna, 2002. aasta Eurovisiooni vaheklipid Eesti reklaamijatega (Loo Keskkool, juh. Ester Saaret)

·          Kadri Vaher, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Pärnu Ülejõe Gümnaasium, juh. Mari Raidmets)

·          Maris Valtin, Vanapagana kuju ilukirjanduses ja rahvajuttudes (Paide Ühisgümnaasium, juh. Anne Kivimäe)

·          Teele Vari, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja (Põltsamaa Ühisgümnaasium, juh. Sirje Ääremaa)

·          Grete Veepere, Salmikutraditsioon Tamsalus

·          Marit Veerus, Mina ise – pärimuse kandja ja talletaja. Päranditomp (Tallinna Inglise Kolledž, juh. Virve Maasik)

·          Kärt Villemson, Mees ja mehelik, naine ja naiselik regilaulus (Rakvere Gümnaasium, juh. Mare Muik)

·          Maila Virk, Rahvaluule motiive J. Roosi teoses “Läbi punase öö” (Võru Kreutzwaldi Gümnaasium, juh. Vesta Leesalu )

·          Gert Virroja, E-posti teel levivast folkloorist (Haapsalu Gümnaasium, juh. Taimi Vilta)

·          Kadi Vutt, Regilaul laulikute maailma vahendajana (Türi Gümnaasium, juh. Aino Kurvits)

·          Kristi Ütt, E-posti teel levivast folkloorist (Põltsamaa Ühisgümnaasium, juh. Sirje Ääremaa)